Skip to content

Reklamacije

V roku 15 dni po prejemu blaga lahko potrošnik s pisnim sporočilom, brez navedbe razloga, odstopi od pogodbe o nakupu blaga. Stroške pošiljanja blaga do dobavitelja krije potrošnik. Sporočilo se šteje pravočasno, če je oddano v predpisanem roku ter je blago vrnjeno nepoškodovano in v enaki količini dobavitelju.

Naslov za vračilo blaga:

Urška Vinarnik s.p.
Migojnice 16
3302 Griže

Blago lahko vrnete osebno ali pošljete po pošti.

Veseli bomo, če nam boste ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu, sporočili vaš razlog, saj nam bo to koristilo pri ustvarjanju asortimenta po meri kupcev.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Kupec lahko kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

STVARNE NAPAKE IN REKLAMACIJE

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če kupec meni, da kupljeni artikli že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, o tem prodajalca pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvesti. V obvestilu za lažjo obravnavo zadeve kupec natančno opiše napako in prodajalcu omogoči, da artikel pregleda. Prodajalec bo stvarne napake in reklamacijo reševal v skladu z določbami Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in reklamacije na artikle lahko kupec sporoči na elektronski naslov info@natisnipoceni.si.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla oziroma bo kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Prodajalec si prizadeva zagotoviti ustrezne fotografije za vse prodajne artikle na spletni strani, a kljub temu so te le simbolične. V primeru morebitnih razlik med fotografijo in dejanskim artiklom, to ne vpliva na specifikacijo samega artikla. Morebitni dekorativni predmeti na fotografiji niso vključeni v ponudbo in niso predmet naročila. Gradivo (fotografije, priponke in ostalo) so avtorsko zaščitene in so v lasti proizvajalca oz pooblaščenega partnerja za posamezne blagovne skupine.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo uporabniki. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Košarica
Back To Top